גדר פלסטיק לגינה> מחפש גדר פלסטיק (PVC) שתשמור לך על הגינה?
> גדר בעיצוב נקי ומודרני? יפה במיוחד?
> מעוניין לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית + עבודה מקצועית?
שקמה פתרונות בפלסטיקה מציעים לך להנות מגדר פלסטיק לגינה, ברמה הכי גבוהה שיש ובמחיר אטרקטיבי. אין צורך לשבור את הראש ולחפש פתרונות מיוחדים, לפעמים הכי פשוט הוא הכי יפה. כנראה שגדר PVC היא בדיוק מה שאתה צריך!
כל סוגי הגדרות – לחץ כאן לצפייה
גדר pvc קשיחה מוגנת uv
✔ עמידה לתנאי האקלים בארץ ,עמידות למים
✔ ללא צורך בתחזוקה
✔ מגיעה בגוון לבן ומשווקת במארזים
✔ רוחב 11 ס"מ גל גדר 8 י"ח בחבילה

✔ רוחב 8.5 ס"מ גל צר 10 י"ח בחבילה
✔ גימור ראש מעוגל
✔ מידות החל מ6 ס"מ – 2 מ"א גובה
✔ ניתן לקבל גם במוטות 4 או 4.5 מ"א חיתוך ישר
מדוע גדרות פלסטיק?
במידה ואתה גר בבית עם גינה או סביר, סביר להניח שהשקעת וטיפחת אותה, אתה והמשפחה מבלים בה זמן ואתה מעוניין לשמור עליה ועל ביתך. במקרה כזה, תוכל לשמור על שלמות הגינה ועל פרטיות המשפחה בעזרת גדר פלסטיק לחצר. גדר PVC תוכל לשמור על הגינה שלך מפני מזיקים, חיות, אורחים בלתי רצויים ומנזקי מזג האוויר. כמו כן, תוכל להינות מגינת ביתך בשקט ובשלווה בכל עת, ללא חשש שמישהו רואה או יפריע, רק אתה ומשפחתך.
מה זה בעצם גדר PVC
גדר פלסטיק לגינה היא בעצם שם אחר לגדר PVC. פלסטיק PVC הוא חומר איכותי במיוחד, הוא עמיד למזל אוויר השונה ומשתנה בארצנו, יציב מאוד ומחזיק מעמד את הזמן הארוך ביותר. יתרון נוסף לחומר זה, היא עלותו היחסית זולה לכל התמורות שהוא מספק. גדרות פלסטיק כאלו אינן מצריכות תחזוקה, קלות לניקוי ונשמרות במצבן, ללא דהייה, כתמים או ריקבון.
אילו סוגי גדרות קיימים
בעצם, כיום יש מבחר ענק בשוק של סוגי גדרות לגינה, עשויות מחומרים שונים, בעלות סגנון שונה וכן מחירים שונים:
–    גדרות עץ
–    גדרות במבוק
–    גדרות פלסטיק
–    גדר לגינה מאלומיניום
–    גדרות ברזל
–    ועוד
לכל גדר לגינה יתרונות וחסרונות בהתאם לחומר ממנה עשויה. לפני שאתה בוחר גדר לגינה שלך, כדאי להתייעץ עם מומחה שיבחן את הצרכים האישיים שלך ויתאים לך גדר באופן אישי.
זה גם נראה טוב!
כיום, אנו מבינים שהעניין הפרקטי הוא לא השיקול היחיד שיש לאנשים, וקיים גם השיקול האסטתי. הרי, אף אחד לא ירצה לגרוע מהנוף של הבית שלו. אנחנו חושבים שיופי וסגנון צריכים ללכת יד ביד עם השימושיות של המוצר. לכן, אצלנו תוכל למצוא גדרות פלסטיק מעוצבים בקו נקי, חדשני ואסתטי שמעניק לבית מראה מתוחכם ומוסיף לנוף. זו בעצם תוספת רצינית לנוף של הבית, שיכולה ליצור מראה מיוחד ועדין.
גדר לגינה מאלומיניום
גדר לגינה מאלומיניום גם כן מציעה מספר יתרונות ברורים. יתרון בולט במיוחד הוא עניין העיצוב, גדר מאלומיניום יכולה להיות מעוצבת בגוונים שונים ובכל מיני סגנונות וקווים שונים, לפי הרצון האישי והצורך שלך.
כיצד להתחיל
בראש ובראשונה תמיד עדיף להתחיל מבדיקה לעומק של הנושא, קרא ברשת, קבל המלצות ושמע על חוויות של לקוחות. כל חברה שמכבדת את עצמה, תספק לך מידע רב ונחוץ ברשת. לאחר מכן, בקש ייעוץ ממומחים בחברות השונות שיכווינו אותך למוצר שיוכל לענות על כל דרישותיך.
גדר פלסטיק PVC
גדרות פי.וי.סי
גדרות לגינה (דגמים חדשים) – לחץ כאן